marți, 1 februarie 2011

Virusi

Calculatorul tocmai mi-a fost virusat (sau mai bine spus l-am virusat incercand sa dowld o chestie), motiv pentru care nu voi putea posta poze o perioada...tot ce am scos de pe aparat e acolo...si nici nu le mai am pe camera, deoarece le-am sters ca sa imi creez spatiu. Momentan scriu de pe un pc de la facultate..deci mai mult decat muzica sau chestii interesant de neinteresante nu cred ca voi mai posta pana nu imi voi repara pc-ul .. trist..

I'll be back :D..

P.S. imi cer scuze ca nu in toate articolele folosesc diacritice dar cand sunt la pc-urile astora, nu am cum sa setez pe limba romana pentru ca nu o au in meniu...stupid :-j

Un comentariu:

  1. nu o au nici în control panel?? imposibil..dacă au XP, trebuie să fie şi limba noastră...doar că trebuie să o activezi.

    RăspundețiȘtergere