vineri, 11 februarie 2011

Photo shoot..

Aparent, maine voi avea parte de o sedinta foto..si nu voi fi eu fotograful..."i`ll be the one in the spotlight" :>... Mi-a fost data aceasta ocazie de o prea draguta persoana la care am lucrat pana la jumatatea lui decembrie...Initial a fost ea la o sedinta foto (pe care si-a platit-o),apoi m-a dat ca referinta pentru ca vezi doamne sunt "pretty and always smiling"...si pentru ca oamenii de acolo aparent sunt foarte de treaba (si au nevoie si de reclama bineinteles) imi ofera aceasta posibilitate gratuit. Doar ca in scrisul mic de la sfarsitul paginii este mentionat ca de imi vor placea pozele, trebuie sa le cumpar (si ca trebuie sa vin cu propriile tinute)...Asta e, arta cere sacrificii. Oricum nu m-am gandit nicio clipa ca poate fi totul atat de frumos ..si gratuit.
Oricum abia astept sa ma duc pentru a-mi incerca norocul cu fotograful, poate imi da niste nume, numere, sfaturi etc :D

Si o melodie de care mi-am adus aminte in momentul in care am scris cuvantul "spotlight". Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu