vineri, 4 februarie 2011

Leapsa...

..inca o leapsa...de la Radu :P ..teoretic trebuie sa o trimit si eu mai departe dar nu prea am cui..trist nu?


Nume: Diana Elena (nu scriu nume de familie,imi plac doar acestea doua)
Poreclă: iepuras...nu prea mi s-a mai spus asa in ultima vreme dar asta a fost de cand eram mica :P ...si era cineva care imi spunea "heidi, fetita muntilor"
Data naşterii: 05-aprilie-1991 (20 de ani acus :D )
Culoarea ochilor: Căprui
Culoarea părului: Şaten
Înălţime: 1m si un snitel, cum spunea cineva :)) cu ocazia asta as mai putea adauga si "hobbit" la porecle :P
Piercinguri: Nu, desi imi plac...dar mi-e teama sa imi fac
Tatuaje: Nu inca :D ...imi fac cu siguranta unul imediat ce fac rost de bani..sper pana in aprilie
Vehicul: nup..
Fraza cu care tâmpeşti pe toată lumea: chiar nu stiu, ar trebui sa intreb "lumea"

Preferate:
Culoare: albastru, alb
Animal: catel :x
Băutură: suc de portocale (sau apa plata)
TV Show : Ultimate survival
Album muzical: "These days"- Bon Jovi
Film/ Serial: Sweet november/ One Tree Hill
Actor/Actriţă: Johnny Depp / Sandra Bullock


Asta sau aia:
Ciocolată sau vanilie: Vanilie
Ciocolată caldă sau cafea: Ciocolată caldă
Rap sau punk: punk
Comedii sau filme de groază: comedii
Iubire sau bani: iubire

Your
Amintirea de care îţi este cel mai dor: having a boyfriend :">
Primul gând când te trezeşti: "iar 3 ore si ceva pierdute pe drum"

La întâmplare:
Ce ţară vrei să vizitezi? Franta (desi as vrea sa merg in toata Europa si in Japonia)
Fumezi? NU
Bei? Sampanie de revelion sau la ziua cuiva
Cânţi? Tot timpul, pe unde apuc (asta nu inseamna ca am si voce..as vrea sa am :P)
Vrei să te căsătoreşti? Da
Vrei copii? Da

2 comentarii:

  1. oricand :D...chiar mi-a placut asta, mi-a adus aminte de oracolele pe care le faceam cand eram mici... ;)) ..si oricum "leapsa" pe blog mi se pare super draguta si interesanta...astfel incat mereu voi raspunde cat de repede pot din moment ce mi-a fost trimisa :P

    RăspundețiȘtergere