duminică, 6 februarie 2011

Sweet November

Da, cu siguranta unul din filmele mele preferate! L-am vazut prima data aproximativ acum 6 ani si chiar daca nu aveam poate maturitatea emotionala pentru a-l intelege, mi-a placut foarte mult. Din acel moment, l-am vizionat in fiecare an in luna noiembrie, mai putin anul asta (de fapt anul trecut, deja suntem in 2011). Astfel m-am decis sa il vad acum si l-am rugat pe Andrei sa il downl(Andrei= prieten de copilarie- mda, cred ca voi scrie un articol si despre asta..nu neaparat despre Andrei dar despre oameni din copilarie..fie).
Si nu m-am plictisit niciodata chiar daca l-am vazut de atatea ori, ba mai mult chiar ma bucur deoarece de fiecare data invat cate ceva nou, inteleg altfel anumite lucruri, simt altfel. Si da, este un film de dragoste, este o drama, dar este si un film despre timp, despre viata si despre cum sa apreciezi ceea ce ai.
As mai putea recomanda cateva filme, pe aproximativ aceeasi tema si anume: "Remember me", "The notebook", "P.S I love you"...
SI bineinteles una dintre cele mai frumoase melodii din toate timpurile, melodie ce apare pe soundtrack-ul filmului: "Only time". Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu