miercuri, 24 aprilie 2013

Tinerețe

Îmi pun mâinile în cap , cum se spune, de fiecare dată când văd câte o reclamă proastă la tv, youtube sau la cinema (știți cum se dau reclame tot timpul înaintea începerii filmului). În ultima vreme am văzut destul de multe reclame total neinspirate, de prost gust și care nu au nicio legătură cu produsul în cauză.

Dar a apărut, uite, excepția de la regulă. Am descoperit acest clip acum câteva zile și în ciuda faptului că produsul (apa Evian) mi se pare aiurea tare la gust, reclama e chiar faină. Mai gasisem pe youtube o reclamă la apa evian, creată pe aceeași idee, cu bebeluși pe role, dar varianta aia mi se pare puțin „falsă” ca să spun așa. E prea trasă de păr, sunt prea evidente efectele.

Dar momentan bucurați-vă și voi de ce am găsit inițial :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu