marți, 16 aprilie 2013

Imaginea de sine

Am dat peste acest clip care nu durează nici cinci minute și m-a pus pe gânduri o oră întreagă. Așa să se întâmple cu noi toți? Să ne subestimăm atât de mult? Este inevitabil să nu fim puțin critici cu noi înșine în ideea de a deveni mai buni, mai optimiști, de a ajunge mai sus decât ne-am fi închipuit vreodată. Dar credeți că la aspectul fizic tindem să exagerăm prea mult?

Eu una, știu sigur că am mari complexe în ceea ce privește aspectul meu fizic, dar sunt complexe peste care încerc să trec ușor, ușor, cu gândire pozitivă. Cu toate acestea chiar mi-ar fi de mare ajutor să aud/ văd și părerea unui străin despre mine. Chiar mi-ar plăcea să particip la un astfel de experiment.

4 comentarii:

  1. wow, ce tare-i ideea și experimentul!

    eu nu știu dacă aș fi capabil să mă descriu astfel încât să-mi facă cineva portretul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că nici eu nu știu dacă aș putea să mă descriu, probabil mi-aș exagera mult trăsăturile.Acest lucru se mai întâmpla la școală când mai aveam câte un test de genul „Cine sunt eu?” sau „Descrie-te în câteva cuvinte.”

      Dar eu am rămas mai impresionată de artist, cum fără să fi văzut vreodată persoana în cauză, reușea să aducă acele portrete atât de aproape de realitate.

      Ștergere
    2. Wau... mie sincer mi-au dat lacrimile. In timp ce vizionam ma gandeam ce as fi spus si eu daca eram una dintre acele femei. Mi-as fi laudat parul si buzele, doar atat. Restul - le-as fi descris intr-o atmosfera mai trista. Nici eu nu ma vad extraordinar de frumoasa. Sunt cute, dar poate nu mai mult.

      Cand treceam pe langa un pictor care facea portrete pe blvd Stefan cel Mare, de multe ori imi puneam intrebarea cum as fi aratat pe hartie. Dar nu m-am dus nicioadata sa imi faca portretul. Acum imi pare rau.:(

      Tipul e un artist foarte bun. Pe mine m-a impresionat cum a doua varianta de portret infatisa cu adevarat chipul persoanei.

      Ștergere
    3. Si am uitat sa spun despre acele chestionare gen Cine sunt Eu, Descrie-te in trei cuvinte. La primul mereu spuneam lucrurile care imi placeau sa le fac si mai ales muzica pe care o ascultam. Cand venea vorba de al doilea, ma blocam dupa primul cuvant. In schimb imi veneau toate defectele in minte.

      Si eu duc de cativa ani niste batalii interioare cu mine. Pe unele le castig, pe altele nu.

      Ștergere