duminică, 31 martie 2013

Plăcut la auz...

Încetasem să mai caut și să ascult muzica românească ce apărea „caldă” pe piață (cu mici excepții bineînțeles). Mă plictisește popcornul românesc ...apar prea puține melodii care să ne mai încânte urechile. Ultima melodie a Elenei Gheorghe în schimb mi se pare tare faină, e simplă ca și versuri dar plăcută la auz, iar Elena are o voce foarte caldă și frumoasă. Videoclipul nu mai spun, mi se pare tare drăguț, iar dormitorul de la început arată perfect pentru gustul meu :D

Enjoy!

2 comentarii:

  1. Dacă știi de când mă chinui să scriu un articol despre clipul ăsta... din ziua când a apărut :P

    RăspundețiȘtergere
  2. eh, încă mai ai timp, nu te oprește nimeni :) e o melodie tare frumoasă, deci zic că merită a fi promovată..

    RăspundețiȘtergere