marți, 29 ianuarie 2013

Bon Jovi..again? Hell yeah!!!

Bon jovi a vrut sa aiba din nou un an memorabil si o data cu lansarea noului album "Because we can" au organizat si turneul cu acelasi nume. Initial am fost dezamagita sa observ ca turneul in UK nu cuprindea si Londra. Cu siguranta nu mi-as fi permis sa merg in alte orase. Daaaar... mare mi-a fost surpriza si bucuria cand am vazut "breaking news" pe al lor site unde au anuntat ca a mai fost adaugat un concert, in Londra pe 5 iulie in Hyde Park. Glory hallelujah! Dupa experienta extraordinara de pe 25 iunie 2011, tot in Hyde Park, mi-am spus ca atata tmp cat ei vor mai forma un grup si eu imi voi permite, nu voi rata niciun concert! Asteptasem destul de mult si pana in 2011, dar pana la urma mai bine mai tarziu decat niciodata. Prin urmare, primii bani in plus care ii prind se vor duce cu siguranta pe un bilet la mult asteptatul concert! :)

Enjoy!

3 comentarii:

  1. vai ce-aș merge și eu.. am așa un chef de nebunii dintr-astea :))

    Așa tare mi-aș dori să scoți captcha... oh, ce bine ar fi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-as dori, dar nu stiu cum...help?! ;;)
    Cat despre concert, mai este ceva timp pana atunci,,,stii ce poti face?! Urmareste bilete de avion spre Londra in perioada aia, daca le iei din timp nu sunt chiar atat de scumpe..nici biletele de la concert nu ar trebui sa fie scumpe, nu stiu exact, inca nu s-au pus in vanzare..Si stai si la noi cateva zile, cazare si mancare gratuita. Eee...nu e buna oferta?! :> Si uite asa iti faci cadou de ziua ta o vizita in Londra :D Si am facut si rima :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Tocmai am aflat ca biletul e £65... :-?

    RăspundețiȘtergere