vineri, 3 februarie 2012

Life of a book

Un clip ce l-am vizionat pe blog-ul lui Radu, care la rândul lui l-a preluat de pe Obisnuit.eu- Blog despre tehnologie si placeri cognitive.
Am rămas fascinată de această animaţie, mi-a placut enorm metafora cărţilor ce prind viaţă o dată ce sunt citite. Cine ştie, poate chiar aşa se întâmplă de fiecare dată când deschidem o carte şi îi descoperim povestea. Vă invit să vizionaţi şi să vă bucuraţi de această scurtă animaţie din care se pot învăţa multe! Pentru cine are ochi să vadă şi minte să înţeleagă...

3 comentarii:

  1. Chiar nu stiu cati exact inteleg ideea. Eu personal ma numar printre cei care mai au mult de invatat/recuperat despre conceptul in sine. Totusi, merita promovat....ca tot vorbeam despre ce lipseste ca fundament tineretului (la noi si nu numai).

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartile sunt copii nostri. Le dam viata scriind despre propria noastra viata, pentru ca indiferent ca e o poveste cu zane sau o autobiografie in spatele fiecareui cuvant se ascunde ceva despre persoana ce a tinut penita in mana. Insa le mentinem in viata citindu-le, pentru ca daca stau pe un raft prafuit nu ne ajuta cu nimic. Sunt mai multe metafore in acest filmulet si se pot face esee intregi, dar cred ca esentialul e ca indiferent daca ai o viata frumoasa sau din contra, cuvantul te ajuta-sa te refugiezi, sa creezi, sa visezi, sa speri, sa fii oricine oricand. Lectura e la fel ca muzica.

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord cu tine Alexandra...întregul filmuleţ este o întreagă metaforă, de aceea am şi spus că nu oricine poate înţelege...dar din ce ştiu eu oamenii din blogosferă sunt oameni cu minte...probabil de aceea nici nu mai întâlneşti foarte des astfel de persoane "în lume"...se refugiază pe blog-uri sau de ce nu, în cărţi...şi muzica da!..oh, muzica..."eroul" nostru când sentimentele şi gândurile noastre nu mai pot fi exprimate în cuvinte...nu ştiu ce ne-am face fără ea..

    RăspundețiȘtergere