marți, 6 decembrie 2011

No expectations = no disappointments...

...but sometimes you can get really pleasant surprises! :D (Spoiler alert!)

Şi asta s-a întâmplat aseară când am fost să vizionez partea 1 din Breaking Dawn. Fiind păţită cu celelalte filme care nu prea s-au ridicat la aşteptările mele, nu am vrut să îmi fac prea mari speranţe nici cu al 4-lea film din serie. Si până la urmă bine am făcut pentru că astfel, entuziasmul a fost mult mai mare când am realizat ce bună a fost regizarea acestuia. Fiind doar prima parte a filmului, majoritatea secvenţelor s-au axat pe relaţia celor doi protagonişti mai mult decat orice (ştiu că pe asta se bazează filmul în general, dar acum a fost diferit..mai special puţin :D ). Oricum asta nu înseamnă că nu a lipsit acţiunea, umorul sau chiar anumite părţi..creepy (aş spune eu). Secvenţa preferată: la sfîrşitul peliculei când are loc transformarea Bellei în vampir...efectele speciale..cum i se vindecau toate rănile şi devine perfectă ..modul în care îşi aduce aminte de momentele "umane"..
Toate acestea completate de un soundtrack fantastic, cu melodii puse la locul şi momentul potrivit m-au facut să ies din sala de cinema la fel de agitată şi zâmbăreaţă ca un copil după ce a văzut primul film cu Moş Crăciun!
Vă recomand să îl vizionaţi cât mai rapid! :D
Ah...'Flightless bird, American mouth' and 'Bella`s lullaby' are back :x



Later edit: Radu, observă te rog, că am pus diacriticele :P

5 comentarii:

  1. când să mă aștept la diacritice pe aici pe blog? Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. adică...gata? au ieșit toate...o face vampir? mamă da chiar că am rămas în urmă....

    adică știu povestea că doar am citit cărțile, dar nu știam că așa de departe au ajuns cu filmul....

    De aia iau toate premiile la MTV Movie Awards?

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand, stii ca eu scriam cu diacritice, dar cand sunt la pc-urile altora, nu gasesc tot timpul optiunea cu meniu in lb. romana. Din pacate, acest lucru se intampla cam des pentru ca laptop-ul meu da semne de "boala" sau ceva...motiv pentru care am si disparut aseara de pe mess, iar cu ocazia asta, imi cer scuze :">
    In al doilea rand, filmul a ajuns departe intr-adevar, dar tu cum nu ai timp nici sa respiri, se intelege. Eu spun ca au luat multe premii datorita fanilor care au votat...si crede-ma sunt destui :D

    RăspundețiȘtergere
  4. da..sunt destui fanatici...pardon fani.

    Mie îmi plăcea Kristen în primul film...și după primul film...din motive subiective, dar serios că văzând acest clip mă lasă rece...adică pregătită de nuntă e mai urâtă decât fugărită de vampiri.

    Și cel mai frumos mi se pare cadrul în care vezi un popă și un vampir... ce antiteză :P

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar nu e urâtă...deloc...dar nu se vede bine în acest clip..cadrele sunt prinse aiurea..

    RăspundețiȘtergere