sâmbătă, 20 martie 2010

I love rock`n roll

Cu siguranţă cei mai în vârstă decât noi/mine au auzit de Joan Jett..problema e că nu mulţi dintre cei tineri ştiu de ea. Îmi recunosc ignoranţa ...nici eu nu am auzit de ea până acum câteva luni. Ştiam câteva din melodiile ei, dar nu ştiam cine e persoana care le cântă. Iar acum că am aflat, îmi dau seama că toţi tinerii ar trebui să aibă măcar o minimă idee despre cine a fost şi încă este Joan Jett. Nu are rost să scriu aici o biografie, deoarece pentru asta există google search :P...Pur şi simplu, toţi trebuie să ştie de cea mai cunoscută persoană de sex feminin care a avut curajul să fie diferită in muzică, de a fi nonconformistă, de a cânta mai agresiv, de a cânta ROCK :D...bineînţeles, mai jos voi ataşa două dintre cele mai cunoscute melodii ale ei...până la urmă, cine nu a auzit de "I love rock`n roll" ?! :>

P.S. A cântat o perioadă într-o formaţie, "The runaways", despre care tocmai s-a făcut un film, cu acelaşi nume. Joan Jett este interpretată de Kristen Stewart :D. Sper să fi făcut treabă bună. Sincer abia aştept să văd filmul. A apărut pe 19 martie în SUA, dar nu ştiu când va apărea şi la noi :-s.

Enjoy!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu